Ulasan Coffee Meets Bagel (2022) - Semua yang Anda Perlu Tahu (2024)

Adakah anda bosan dengan tanpa henti meleret gambar pada aplikasi temu janji biasa? DM anda dibanjiri dengan mesej murahan daripada orang yang mencari pengembaraan erotik. Dan, ia menjadi sangat mengecewakan untuk dihantui oleh perlawanan berpotensi sebenar. Bergembiralah, kawan saya, kerana kami telah menemui permata tersembunyi untuk anda! Kami membawakan anda ulasan terperinci Coffee Meets Bagel, supaya anda boleh teruja tentang janji temu dalam talian sekali lagi.

Pada satu ketika atau yang lain, kita semua telah mencuba temu janji dalam talian untuk mencuba nasib mencari pasangan yang sesuai. Beritahu saya secara jujur, tidakkah anda berasa sedikit kehilangan di tengah-tengah ramai apl dating ini dengan begitu banyak ciri baharu yang muncul setiap hari? Kadang-kadang, menjadi sukar untuk bersaing dengan dunia temu janji dalam talian yang pantas. "Apl mana yang patut saya gunakan jika saya mahukan hubungan yang serius?" “Yang manakah lebih merangkumi komuniti LGBTQ+?” Saya tahu, ia sangat sukar.

Inilah Coffee Meets Bagel untuk menyelamatkan anda. Sebelum anda berputus asa dengan temu janji dalam talian, ketahui perkara yang menjadikan apl CMB menonjol antara ikan lain di laut. Adakah Coffee Meets Bagel sedap? Berapakah nilai Coffee Meets Bagel? Apakah ciri terbaik aplikasi temu janji kopi ini? Teruskan membaca untuk mendapatkan semua jawapan anda. Anda tidak tahu, ia mungkin mengubah fikiran anda tentang apl temu janji.

Apakah Kopi Bertemu Bagel?

Jadual Kandungan

Bersiap sedia, pergi ke kafe mewah dan berbual dengan baik – bukankah kita semua menggali konsep tarikh pertama ini? Tetapi mari kita berundur dan fikirkan bahagian di mana kita menunggu dengan sabar untuk mencari seseorang yang berbaloi untuk menghabiskan masa ini bersama.

Jika anda inginkan anda temu janji pertama selepas bertemu dalam talian untuk kurang janggal, anda berada di tempat yang betul. CMB adalah pengubah permainan sebenar kerana motonya adalah untuk memperkasakan orang ramai dengan tabiat temu janji yang sihat. Laman web yang mengisytiharkan diri sebagai pencari jodoh ini telah mengekalkan reputasi cemerlangnya sejak sekian lama.

Pada tahun 2012, trio saudara perempuan dari San Francisco, Dawoon, Soo, dan Arum Kang mengalami detik eureka mereka kerana mereka menyedari aplikasi temu janji berasaskan leretan menguras tenaga mereka. Untuk menjadikan keseluruhan proses bebas daripada kekacauan dan semudah mungkin, mereka melancarkan aplikasi Coffee Meets Bagel.

Pernahkah anda secara kebetulan menonton episod Coffee Meets Bagel Shark Tank? Adik beradik Kang pergi mencari pelaburan sebanyak $500,000 sebagai ganti 5% daripada bahagian syarikat mereka. Keadaan berubah menjadi menarik dan mereka meninggalkan rancangan itu, menolak tawaran Mark Cuban untuk membeli CMB dengan harga $30 juta. Betapa hebatnya!

Ulasan Coffee Meets Bagel (2022) - Semua yang Anda Perlu Tahu (1)

Bacaan Berkaitan: Adakah Temu Dalam Talian Lebih Mudah Untuk Wanita?

Jadi, apakah yang menjadikan aplikasi temu janji CMB begitu istimewa sehingga memberikan saingan yang sukar kepada Tinder, OkCupid, dan Bumble? Nombor satu, 90% pengguna apl dating kopi ini mencari sambungan yang bermakna. Jika anda sudah selesai menangani komitmen-fob dalam hidup anda, CMB ialah pilihan terbaik anda.

Nombor dua, USP utama mereka adalah untuk menggantikan ciri leret dan sebaliknya, bermain cupid untuk daters yang berminat. Algoritma CMB mengambil perkara ke dalam tangannya sendiri. Lelaki boleh meneroka sehingga 21 perlawanan secara tetap. Jika mereka menyukai profil dalam masa sehari, apl CMB menghantarnya sebagai cadangan kepada wanita yang kemudiannya boleh menyukai dan mula bersembang atau lulus. Gaya temu janji Coffee And Bagel adalah kurang rumit untuk wanita kerana mereka menerima 5-6 padanan berkualiti pilihan setiap tengah hari. Tidak hairanlah, ia mempunyai nisbah wanita kepada lelaki 60/40.

Tetapi ingat, jam CMB sentiasa berdetik. Jika anda tidak membuat langkah pada seorang lelaki dalam masa 24 jam, anda mungkin terlepas perlawanan hebat. Oh, sebelum kita meneruskan ulasan Coffee Meets Bagel kami, berikut ialah sedikit maklumat yang comel – potensi padanan anda pada apl ini dipanggil Bagel!

Bagaimana Untuk Mendaftar Di Coffee Meets Bagel?

Sekarang, mari kita langkau ke bahagian yang baik dan lihat bagaimana anda boleh sediakan profil temu janji dalam talian kickass dengan aplikasi Coffee Meets Bagel. Perkara pertama dahulu, muat turun aplikasi pada peranti anda. Apl CMB tersedia merentas semua sistem pengendalian seperti Android (Google PlayStore) dan iOS (App Store). Anda boleh mengakses laman web temu janji Coffee And Bagel mereka juga untuk maklumat umum.

Sama ada anda memilih untuk menggunakan nombor telefon atau memasukkan melalui profil Facebook anda, anda perlu melalui proses pengesahan. Nampaknya, peluang anda untuk mencari padanan yang lebih berkesan dan sepaham akan meningkat jika anda memilih untuk menyambungkan akaun media sosial anda dengan aplikasi temu janji Bagel ini.

"Apakah rahsia di sebaliknya?", anda mungkin tertanya-tanya. Nah, algoritma mereka mengekstrak maklumat (kalangan rakan-rakan, suka dan komen, pendapat anda tentang perkara yang berbeza) daripada profil anda. Dan, berdasarkan itu, mereka menyusun koleksi bagel segar untuk anda setiap tengah hari. Tetapi anda boleh yakin bahawa apl Coffee And Bagel tidak menyiarkan apa-apa bagi pihak anda dan tidak menjual data peribadi anda.

Bacaan Berkaitan: Ulasan Zoosk: Analisis Seimbang Terhadap Apl Dating Popular

Berikut ialah panduan langkah demi langkah anda untuk mendaftar menggunakan nombor telefon:

  1. Gunakan kod 4 digit yang dihantar ke nombor anda dan lengkapkan pengesahan
  2. Masukkan nama penuh, ID e-mel dan hari lahir anda
  3. Sebutkan jika anda bersedia untuk hubungan yang komited atau memerlukan sesuatu yang santai
  4. Tandakan identiti seksual anda dan sama ada anda berminat dengan lelaki, perempuan atau kedua-duanya
  5. Kemas kini lokasi dan radius anda untuk menentukan zon tempat anda ingin bertemu orang
  6. Sebutkan keutamaan anda untuk – etnik, pandangan agama, umur dan ketinggian
  7. Muat naik gambar paparan anda untuk bermula
  8. Dan, anda sudah bersedia untuk bertemu bagel pertama anda
  9. Kemudian, anda boleh memperkayakan profil anda dengan kapsyen gambar, pemecah ais dan gesaan (kami akan membincangkannya tidak lama lagi!)

Proses pendaftaran adalah hampir sama jika anda memilih Facebook. Anda hanya perlu memberikan kebenaran yang diperlukan kepada apl Coffee And Bagel untuk memautkan kedua-dua akaun.

Ulasan Coffee Meets Bagel (2022) - Semua yang Anda Perlu Tahu (2)

Kebaikan dan keburukan

Drum roll, tolong! Tuan-tuan dan puan-puan, sudah tiba masanya untuk kebaikan dan keburukan dalam ulasan Coffee Meets Bagel kami. Kami akan menerangkan tentang positif dan negatif apl, supaya anda tahu terlebih dahulu perkara yang anda hadapi. Lihat lebih dekat bagaimana untuk tarikh dalam talian dengan jayanya dan cari pasangan ideal anda:

KelebihanKekurangan
Reka bentuk aplikasi yang intuitif dan mesra penggunaBukan tempat yang sesuai untuk mencari perhubungan atau perhubungan santai
CMB percaya pada kualiti berbanding kuantitiMajoriti pengguna adalah di atas 25. Jadi, ia bukan platform yang sangat berlaku untuk remaja
Kebanyakan ciri tersedia pada versi percumaBilangan ciri yang lebih sedikit berbanding dengan apl dating yang lain
Hanya segelintir perlawanan setiap hari untuk mengurus dengan lebih cekapSesetengah orang mungkin tidak berpuas hati dengan bilangan perlawanan harian yang terhad
Peroleh hasil dengan mendaftar masuk setiap hari dan melengkapkan aktiviti yang menyeronokkanSembang tamat tempoh dalam masa 7 hari
Proses pendaftaran pantas – tidak perlu mengisi soal selidik yang banyak untuk mendapatkan kelulusanTiada pilihan untuk mencari orang mengikut nama
Baik untuk wanita yang selektif dalam memilih pasanganJika mendaftar melalui Facebook, anda mungkin bertemu seseorang daripada kalangan anda yang dikenali, yang boleh menjadi janggal
Lebih sedikit peluang untuk menjadi hantuApl dating Bagel tidak mempunyai versi web
CMB hanya mempromosikan pengguna aktif dalam apl sebagai padananAnda boleh memuat naik hanya 9 gambar

Kualiti Profil Dan Kadar Kejayaan

Semakan Coffee Meets Bagel tidak akan lengkap tanpa menyebut standard profil pengguna pada apl ini. Pada pendapat kami, ia kelihatan cukup menjanjikan. Pertama sekali, Coffee Meets Bagel meneliti setiap aktiviti teduh dan akaun yang dipertikaikan. Mereka tidak akan membenarkan anda memuat naik syot kilat kabur atau gambar yang muka anda ditutupi oleh topi besar. Ketelusan adalah keutamaan nombor satu mereka.

Pada 2018, apl itu melalui pengubahsuaian dan memperkenalkan antara muka minimalis dan teknologi untuk dikesan penipu percintaan. Tidak seperti yang lain, aplikasi temu janji Coffee And Bagel membolehkan anda membaca profil terperinci sebelum anda menandatangani perjanjian itu. Mereka memberi tumpuan kepada kelayakan pendidikan dan jawatan profesional pengguna untuk menyerlahkan keaslian.

Secara keseluruhannya, anda boleh mengharapkan komuniti prihatin yang sihat menyambut anda dengan kasih sayang dan rasa hormat. Aplikasi Coffee And Bagel telah menutup lebih daripada 150 juta perlawanan sehingga kini. Anda akhirnya boleh pergi ke dinding kisah kejayaan mereka juga! Siapa boleh beritahu?

Bacaan Berkaitan: Nasihat Dating Dalam Talian – 23 Petua Penting

Ciri-ciri Terbaik Kopi Bertemu Bagel

Adakah Coffee Meets Bagel sedap? Terdapat dua cara untuk mengetahuinya. Sama ada anda membaca beberapa ulasan Coffee Meets Bagel dalam talian atau anda memasang apl, meneroka beberapa kemungkinan padanan dan tentukan sendiri sama ada ia berbaloi dengan masa anda.

Kami berada di sini untuk memberi anda garis besar ciri paling biasa apl dating CMB, selepas menguji versi Android. Tidak seperti yang lain laman web temu janji yang popular tersedia dalam talian, aplikasi Coffee And Bagel tidak membebankan anda dengan banyak perkara teknikal yang tidak perlu. Sekarang, sama ada anugerah atau kutukan, itu terpulang kepada anda untuk membuat keputusan.

1. Dicadangkan (#ladieschoice)

Dalam bahagian ini, anda menerima dos harian padanan cinta anda. Dengan mengetik pada ikon, anda boleh menyemak profil satu demi satu dan sama ada suka atau lulus. Aplikasi temu janji Coffee And Bagel mencadangkan hanya orang yang telah menunjukkan minat terhadap anda atau yang paling serasi berdasarkan keutamaan dan maklumat profil anda. Ingin tahu tentang seseorang khususnya? Hantar mesej pertama segera untuk memulakan perbualan yang menarik!

2. Cari

Biar saya menawarkan anda contoh yang berkaitan untuk menjelaskan ciri ini. Sama seperti halaman temuan di Instagram menunjukkan gambar dan gulungan berdasarkan pilihan pelbagai subjek anda, perkara yang sama berlaku dengan aplikasi temu janji Coffee And Bagel.

Halaman penemuan mereka memaparkan senarai padanan yang tidak betul-betul menepati kriteria anda tetapi cukup dekat dalam beberapa aspek. Jika anda menyukai mana-mana profil ini (yang dipanggil 'Ambil' dalam istilah CMB), ia akan dikenakan bayaran. Anda juga boleh merujuk perlawanan ini kepada rakan (sebagaimana CMB memanggilnya 'Beri') untuk mendapatkan beberapa biji sebagai balasan.

3. Kacang

Kacang pada asasnya ialah mata wang dating Kopi Dan Bagel dengan pelbagai fungsi. Sebagai contoh, adakah anda ingin membuka kunci bagel tambahan? Tebus kacang anda! Selain itu, ia berguna apabila anda ingin mengambil bagel dari halaman temuan atau membuka semula sembang lama selepas 7 hari.

Anda boleh memperoleh kacang ini secara organik dengan melog masuk ke apl CMB setiap hari. Anda juga boleh menjaringkan kacang percuma jika anda bersedia mengikutinya di Twitter dan Instagram dan dengan menjemput rakan anda. Masih kekurangan kacang? Beli satu beg 3000 biji dengan harga $24.99 bila-bila masa.

Bacaan Berkaitan: Ulasan eHarmony 2022: Adakah Ia Berbaloi?

4. Makmal foto

Dengan ciri yang menyeronokkan ini, anda boleh menjalankan tinjauan pendapat antara dua gambar anda. Ahli lain akan mengundi untuk pilihan yang lebih baik dan anda perlu menghabiskan beberapa biji untuk membuka kunci keputusan.

5. Gesaan

Gesaan ialah cara yang menakjubkan untuk jadikan profil temu janji anda menonjol. Dalam bahagian 'edit profil', anda akan menemui pelbagai gesaan yang menarik untuk diisi, seperti - 'kombo makanan pelik kegemaran anda' atau 'jika anda boleh mencipta percutian, apakah itu?'

6. Pemecah ais

Inilah peluang anda untuk menambah baik bio anda sedikit dengan 3 satu baris ringkas tentang diri anda. Ia boleh jadi sesuatu seperti kemahiran luar biasa yang telah anda kuasai atau membual tentang set catur Lord of the Rings edisi terhad anda. Jadi kreatif seperti yang anda suka!

7. Buka semula sembang

Sebagai pengguna aplikasi dating Coffee And Bagel, anda harus tahu bahawa mereka menutup sembang selepas 7 hari. Jika anda telah meninggalkan beberapa perkara tergantung dengan bagel, anda boleh membuka semula sembang pada bila-bila masa dalam tempoh 30 hari, sebagai pertukaran untuk kacang.

8. Sokongan pelanggan

Anda boleh menyebutnya sebagai kelemahan bahawa mereka tidak memberikan sebarang ID e-mel atau nombor telefon untuk menghubungi wakil khidmat pelanggan mereka dengan serta-merta. Anda perlu mengemukakan aduan/permintaan dengan penerangan terperinci dan lampiran dan tunggu sehingga mereka kembali kepada anda.

Bacaan Berkaitan: Top 15 Alternatif Terbaik Untuk Tinder – Sudah 2022!!

Harga Langganan

Sudah tiba masanya untuk bercakap tentang julat harga Coffee Meets Bagel. Anda mungkin bertanya, "Adakah Coffee Meets Bagel percuma?" Nah, dengan cara ini adalah kerana semua ciri utama untuk menjalankan aplikasi dengan jayanya tersedia dengan versi percuma. Anda boleh memilih keahlian berbayar untuk meningkatkan lagi profil anda dan menikmati faedah tambahan.

Jenis LanggananTempohKos / bulan
Keahlian percumaSepanjang Hayat$0.00
PremiumBulan 1$34.99
PremiumBulan 3$25.00
PremiumBulan 6$20.00
PremiumBulan 12$15.00

Sekarang setelah anda tahu berapa nilai Coffee Meets Bagel, saya pasti anda ingin melihat sekilas ciri premium.

  • Anda boleh melihat semua profil yang telah menyukai anda pada satu masa dan mula memadankan
  • Dapatkan akses kepada lebih banyak pilihan pilihan seperti matlamat perhubungan dan tabiat merokok
  • 3 peningkatan profil setiap bulan untuk meningkatkan keterlihatan anda sebanyak 5x daripada sebelumnya
  • Semak aktiviti dan statistik sembang untuk memilih padanan sempurna anda
  • Dapatkan pemberitahuan resit dibaca
  • Terima 6000 biji sebulan

Bacaan Berkaitan: Soalan Janji Temu Dalam Talian Yang Paling Lucu

Keputusan kami

Baiklah, kawan-kawan, kami akan menyelesaikan ulasan Coffee Meets Bagel ini selepas menganalisis kebaikan dan keburukan. Aplikasi Bagel, dengan segala cara, adalah penjimat masa sebenar. Ia tidak mengambil masa selama-lamanya untuk mendaftar pada apl kerana ia tidak meletihkan anda dengan soal selidik yang terperinci. Tetapi anda sentiasa boleh meningkatkan profil anda kemudian dengan mengemas kini lebih banyak maklumat peribadi. Pemecah ais dan gesaan adalah cara yang menakjubkan untuk menarik perhatian bagel yang berpotensi.

Jika anda gila kerja yang hampir tidak mempunyai masa untuk menatal melalui ratusan profil pada apl temu janji, pilih Coffee Meets Bagel untuk padanan yang berkualiti dan tulen. Dan, wanita yang suka mengekalkan stereng di bawah kawalan mereka, aplikasi ini dibuat khusus untuk anda. Seperti yang kami katakan, tiada mesej teks yang menjengkelkan sehingga anda memukul seperti pada bagel.

Adakah anda mengenali seseorang yang tidak begitu celik teknologi? UI yang dipermudahkan dan ciri terhad apl dating CMB akan menjadi rahmat untuk mereka. Hanya 12% ahli CMB ingin tahu temu janji santai, yang menawarkan spektrum yang lebih luas untuk mereka yang ingin meneruskan hubungan komited yang penuh kasih sayang.

Kesimpulannya, ini adalah tanda tangan yang besar daripada kami. Jangan biarkan ulasan negatif menipu anda sehingga anda mencuba dan mengujinya sendiri. Untuk memudahkan pengalaman dating dalam talian anda, berikan Kopi Meets Bagel peluang – anda tidak akan kecewa!

Soalan Lazim

1. Adakah gadis itu perlu memulakan perbualan di Coffee Meets Bagel?

Ya, sangat! Coffee Meets Bagel mempunyai reka bentuk mesra wanita untuk menapis semua penipu menyeramkan yang meluncur ke DM mereka. Jadi, bola itu di gelanggang wanita. Sehingga mereka membuat langkah pertama dan menghantar mesej kepada anda, tiada apa yang boleh anda lakukan.

2. Adakah Coffee Meets Bagel sesuai untuk hubungan yang serius?

Sudah tentu, aplikasi temu janji Coffee Meets Bagel dibuat khusus untuk pasangan yang serius yang mahukan hubungan jangka panjang.

3. Apakah kumpulan umur yang menggunakan Coffee Meets Bagel?

Mereka mempunyai orang ramai dari pelbagai kumpulan umur. Majoriti pengguna tergolong dalam kumpulan umur 25-40.

4. Adakah mereka mempunyai percubaan percuma?

Ya, CMB mempunyai versi percuma yang merangkumi semua cirinya. Anda sentiasa boleh menaik taraf kepada keahlian premium untuk memberikan profil anda rangsangan yang kukuh dan meningkatkan keterlihatan anda.

5. Bolehkah saya membatalkan langganan saya bila-bila masa?

Biasanya, langganan Coffee Meets Bagel diperbaharui secara automatik selepas tamat tempoh dengan notis 3 hari. Walau bagaimanapun, anda boleh membatalkan bila-bila masa dengan memilih pilihan dalam tetapan profil atau membangkitkan permintaan dengan perkhidmatan penjagaan pelanggan mereka.

6. Bolehkah anda menyaingi Coffee Meets Bagel?

Ya, anda akan mendapat pilihan untuk menyahpadanan atau melaporkan profil dalam kotak sembang masing-masing dari mana anda boleh menyahpadanan bagel.

11 Petua Dating Untuk Pemula – Pastikan Anda Mengikuti Ini!

Ulasan Bujang Elit (2022)

Ulasan SilverSingles (2022) – Perkara yang Anda Perlu Tahu


Tanya Pakar Kami

Anda mesti Log masuk untuk bertanya soalan.

Ulasan Coffee Meets Bagel (2022) - Semua yang Anda Perlu Tahu (2024)
Top Articles
Latest Posts
Article information

Author: Foster Heidenreich CPA

Last Updated:

Views: 5657

Rating: 4.6 / 5 (56 voted)

Reviews: 87% of readers found this page helpful

Author information

Name: Foster Heidenreich CPA

Birthday: 1995-01-14

Address: 55021 Usha Garden, North Larisa, DE 19209

Phone: +6812240846623

Job: Corporate Healthcare Strategist

Hobby: Singing, Listening to music, Rafting, LARPing, Gardening, Quilting, Rappelling

Introduction: My name is Foster Heidenreich CPA, I am a delightful, quaint, glorious, quaint, faithful, enchanting, fine person who loves writing and wants to share my knowledge and understanding with you.